Тиждень протидії булінгу в закладі освіти 2023-2024 н.р.

     Фотозвіти заходів за тиждень «Вчимося спілкуватися» (з використанням елементів Хібукі-терапії) для учнів 2-4 класів, книжкова виставка “Ми-рівні,  ми-різні!” для здобувачів освіти закладу, «Протидія булінгу в дитячому середовищі» для учнів 6-7 класів, онлайн-зустріч з педагогами "Формуємо безпечне середовище для дітей", зустріч батьків з М.Горьковською "Профілактика домашнього насильства", заняття щодо навичок емоційної саморегуляції підлітків "Емоції та як їх контролювати" (учні 8 класу) та інші.



      В рамках Тижня протидії булінгу в закладі освіти в 2022-2023 році практичним психологом були проведені он-лайн заняття з учнями 1-11 класів "Ти і я, я і ти - разом друзі назавжди!", "Повага до себе та до інших людей", "Конфлікт - мистецтво взаємодії", "Психологія спілкування"; організовані фоточелендж "Дружба - найдорожчий скарб" та онлайн опитування учнів щодо стану булінгу в закладі освіти. Для педагогів школи були проведені інформування "Запобігання та протидія проявам різних форм насильства та жорстокого поводження над дітьми", поширені пам'ятки серед батьків "Сім'я - це простір без насильства".


Результати опитування учнів!

     В рамках Тижня продитії булінгу в КУ ССШ 3 м.Суми практичним психологом було проведено анонімне он-лайн опитування учнів 5-11 класів (61 особа) щодо ситуації в закладі освіти.

     Важливий напрямок роботи нашого закладу - створення безпечного освітнього середовища. 66% опитаних учнів почувають себе в безпеці навчаючись в школі, 22%- "здебільшого так" (питання 2).

     97% підлітків володіють інформацією щодо булінгу завдяки класним керівникам, педагогам та психологу школи (питання 3 та 4). Учні знають алгоритм реагування на випадки булінгу та до кого можна звернутися за допомогою в закладі освіти (питання 7).

      58% опитаних учнів не відчували булінгу по відношенню до себе, 23%-мали лише поодинокі випадки (питання 5).

 

     Дякую всім активним учням які прийняли участь в опитуванні. Вони дійсно важливі для нас на шляху створення безпечної, комфортної та затишної школи до дітей