У цьому навчальному році наш заклад приймав участь в процесі само оцінювання в системі Evalued, яка охоплює різні аспекти освітнього процесу, зокрема напрямок самооцінювання та педагогічної діяльності. Цей комплексний процес дозволив нам детально проаналізувати внутрішні механізми функціонування навчального закладу та визначити сильні сторони і можливі зони для вдосконалення. Використовуючи інструменти самооцінювання Evalued, ми мали змогу оцінити ефективність управлінських рішень, педагогічних методик та стратегій розвитку, що застосовуються в нашій освітній установі.
Важливим етапом цього процесу стало збирання й аналіз даних про різні аспекти нашої діяльності, включаючи якість викладання, рівень залученості учнів, їх успішність, а також професійний розвиток педагогічного складу. Ми застосували різні методики збору інформації, такі як анкетування, інтерв'ю, аналіз внутрішніх документів та статистичних показників, що дозволило нам отримати об'єктивну картину поточного стану справ у закладі.
Результати самооцінювання були обговорені на педагогічній раді та засіданнях адміністрації закладу. Ми розробили план дій, спрямований на усунення виявлених недоліків та подальший розвиток сильних сторін. Зокрема, передбачено проведення додаткових тренінгів для вчителів, спрямованих на освоєння новітніх освітніх технологій та методик, а також запровадження нових форм роботи з учнями, що дозволять підвищити їх мотивацію та успішність.
Загалом, процес самооцінювання в системі Evalued був надзвичайно корисним для нашого закладу, адже він надав нам можливість об'єктивно оцінити нашу роботу, виявити сильні та слабкі сторони, а також розробити ефективні стратегії для подальшого розвитку. Ми переконані, що результати цього самооцінювання допоможуть нам досягти нових вершин у наданні якісної освіти та забезпеченні найкращих умов для навчання і розвитку наших учнів.